[Akce] A & C akce v Brne

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Duben 25 14:04:42 CEST 2005

Ahoj vsem.

Posledni A & C akce v tomto skolnim roce se bude konat 10-12 cervna, a
pozor, zcela netradicne v Brne.

Misto: Dum deti a mladeze Domecek, ulice Kosmonautu 4.
http://www.ddmdomecek.cz/kosmonaut/index.php

Tancovat se bude ve dvou mistnostech na dva callery.

Protoze jsme na Convention zjistili, ze je relativne velky zajem o A1, a
ze dokonce existuje nejmene jedna ctverylka, ktera ma A1 probranou a
potrebuje ji vytancovat, levelove bude akce vypadat takto:

A1 - procvicovani pro ty, co maji alespon probrane figury a chteji si A1
upevnit.

A2 - procvicovani i normalni tancovani

C1 - narocnejsi tancovani

Zaroven oznamujeme, ze od zari bude na nasich akcich probihat krome
tancovani A2 a C1 i vyuka A1 a C2.

Jako dalsi novinku muzeme oznamit, ze od zari se budeme snazit mit na
kazde akci zahranicniho callera. Na zari (nebo rijen, jeste bude
upresneno), je domluven Alex Weller, ktereho jste mohli slyset napriklad
nedavno v Mainzu.

Pokud to vyjde, tak uz v cervnu budeme hostit callerku (!) z Paddebornu.

Po uspechu spolecneho obeda na minule akci chceme v teto aktivite
pokracovat. Pro ty, co nevi - v sobotu si neco uvarime (nebo alespon
nektere z nas :-) ) a spolecne snime. Kvuli nakupu zasob potrebujeme vedet
dopredu, kdo ma zajem se zucastnit. Stravnici, poslete svuj hlas na adresu
lenka.matejickova at centrum.cz

Za realizacni tym vsechny zdravi a na vsechny se tesi

David Tesar