[Akce] Re: Flyer Convention 2005

Tomas Machalik doug na square.cz
Pátek Březen 4 22:59:13 CET 2005

Ahoj,

rekl bych, ze nejde o nesplneni slibu, ale o vzajemne nepochopeni pri
komunikaci. Soubor s mapou je kazdopadne prilis velky, nez aby prosel
konferenci, takze si, prosim, stahnete uvedeny soubor ZIP (ma neco malo
pres 250 kB) nebo si o mapu napiste primo Frantiskovi ci mne.

Znovu take vsechny prosim, aby posilali sve prispevky vzdy jen do jedne z
konferenci akce a square. Diky za pochopeni - vdecni vam budou zejmena ti,
kdo postu stahuji pres modem.

Dobrou noc,

				Tomas "Doug" Machalik