[Akce] Roundova nalejvarna - uz tento vikend!!

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Pondělí Květen 9 17:49:34 CEST 2005

Ahoj vsichni,

Dostavnik Brno Vas zve na kombinovanou ROUNDOVOU NALEJVARNU - setkani
tanecniku RD ve Veverske Bitysce s vyukou RD phase II/III a soucasne phase
IV. Akce se bude konat uz o tomto vikendu, tedy v terminu 13. - 15. kvetna
(maja) 2005 uz tradicne v prostorach Penzionu R ve Veverske Bitysce. Jako
jiz tradicne v kvetnu mame paralelne k dispozici dva tanecni saly.
Pripraveny program je opravdu bohaty - od quickstepu pres West Coast Swing
po Mambo a Paso Doble!

Postarano bude i o nejaky ten doplnkovy square a pochopitelne o vsestranne
zabezpeceni - sprchy, nezapomenutelny bufet, vyborne obedy a vecere v
prilehle restauraci, tradicni afterparty...

Dalsi podrobnosti najdete na strankach Dostavniku Brno, www.dostavnik.com.

Zajemce o ucast prosime o predregistraci, nejlepe na webovych strankach,
e-mailem na adresu michal at dostavnik.com, telefonicky nebo SMS na cisle 602
175 450. Pomuzete nam tak akci lepe pripravit a sami ziskate ubytovani ve
standardnich podminkach kolem salu zdarma.

Bohuzel musime oznamit, ze ubytovani ani primo v penzionu ve Veverske
Bitysce, ani v penzionu v Lazankach si tentokrat jiz objednat nelze; kdo
jste si je jiz objednali, ozvete se mi, prosim.

Prijedte - tesime se na vas!

Michal Antonin a Dostavnik Brno

P.S. Pokud mate nekdo kontakt na nekoho z techto lidi:

Petr Laznovsky
Dagmar Jirsova

dejte mi prosim vedet na nektery z vyse uvedenych kontaktu; je to nalehave.
Dekuji.