[Akce] Re: A & C akce v Brne se blizi

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Středa Květen 18 10:44:27 CEST 2005

      Ahoj.

    Jak se muzete docist v kalendari, probehne 10. - 12. 6 v Brne
procvicovani levelu A a C. Protoze jsem dostal par dotazu na
podrobnosti, odpovim na ne verejne, pro vsechny potencialni zajemce:

> Mohla bych jenom poprosit o informace typu: ktere tramvaje nebo
> autobusy tam jedou od nadrazi,

    MHD: od hlavniho vlakoveho nadrazi salina (vypada velice podobne
jako tramvaj) c. 8 smer Stary Liskovec, zastavka se jmenuje OSOVA. Potom
prejdete koleje a pujdete asi 200 metru podel koleji. Po leve strane se
vam objevi skolka - a to je ono. Z autobusoveho nadrazi je nejjednodussi
dojit na nadrazi vlakove pesky.

    Auto: sjedete z D1 na exitu Brno-zapad, jakmile to bude mozne,
odbocite doprava, abyste hned zase odbocili doleva (nemocnici nechate za
zady) a sjedete z kopce. Pritom projedete kolem Delvity. Pod kopcem
udelate dalsi pravotocivy Cloverleaf a opet se priblizite vyse zminene
Delvite. Hned za ni uvidite tramvajovou smycku. Jakmile budete moct
odbocit doleva, udelate to (je to pod tahlym sjezdem, a bacha, je to
vracecka). Po dvaceti metrech narazite na odbocku doprava vyznacujici se
parkovistem. Tam nechate auto a pesky se vydate do kopce k tramvajovym
kolejim. Az prijdete k vratum, na kterych je napsano, ze tam je Domecek,
jste spravne.

    Kazdopadne tam plati trochu zvlastni rezim vstupu: zvonek je na
prednim vchodu, od ktereho ale nemam klice. Ty mam pouze od vchodu
zadniho. Jakmile tedy zjistite, ze vas nekdo vidi a jde otevrit, je
potreba obehnout barak.

> jak moc je vybavena kuchynka,

    Mikrovlnka, plynovy sporak, trocha nadobi.

> at vime, co si mame sebou vzit, jestli je tam v okoli nejaky obchod atd.

    Je to uprostred sidliste, takze nejaka vybavenost by tam byla.

  PD.