[Akce] Hornicky Sachtak v Ostrave 2006 - Cuersky seminar

Eddy007 eddy007 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 15:48:03 CET 2006

Tak ja taky prispeju svou troskou do mlyna :-)

Vzhledem k tomu, ze se na Sachtaku nejspis vyskytne dost zacinajicich cueru, uskutecni se v pripade jejich zajmu cuersky seminar. Tema bude zakladni principy cuerovani a vyuka v pripravce. Pripadni zajemci necht se mi nahlasi behem patku.

Eddy Sneidr
777 192 116
Eddy na square.cz

Round Dance Coordinator CSCTA