[Akce] student party

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Pátek Říjen 13 09:17:25 CEST 2006

> Zdravím, mám dotaz, několik let jsme jezdili do Prahy na
> student party, pořádal je Pralinka, v posledních letech se
> konaly na Černém mostě. Poté jsme pár let vynechali a teď
> bychom rádi vyrazili znova, ale nevíme, co se jak kdy a kde
> koná a jestli se ta akce vůbec jmenuje student party... Byla
> bych moc vděčná za odpoveď, předem děkuju Markéta Kavanová,
> Horní Planá

Pralinka letos na poradani student party nesehnal dostatecne
mnozstvi lidi, proto organizace presla na poradatele akce
PAC. Chisel student party tedy bude v terminu 24. - 26.11.2006
v Praze - Petrovicich. Protoze vse je zatim dohodnuto predbezne,
ber tento termin jako pravdepodobny (asi tak na 90%).

V soucasnosti se dava dohromady program. Vice informaci
bude k dispozici az pristi tyden. Predpokladani calleri
pro Student party: Jiri Rogalewicz, Tomas Machalik,
pravdepodobne jeste Michal Benes.

Tato akce bude probihat soubezne s akci PAC, takze
by melo byt k dispozici celkem 4 - 5 tanecnich prostor.
Calleri pro PAC: Andris, Maly, Tesar, Slaby.

Vice informaci bude k dispozici priblizne za tyden
na www.lariat.cz v odkazu Vybrane tanecni akce, pod
nazvem PAC + Chissel student party, kde v priloze
bude letak se vsemi informacemi a kde je take moznost
registrace. Chtel bych pozadat zajemce o Chissel student
party nebo o PAC, aby pouzili registraci - v pripade
zmeny v terminu akce, pripadne mista konani a nebo
nejakych necekanych situacich dostanou vsichni
zaregistrovani informaci na kontakt, ktery na sebe
uvedli (mail nebo telefon). Neni zapotrebi se obavat
tyto kontakty na sebe zanechat - viditelne budou
jen pro pro poradele akce.

Miloslav Maly