[Akce] RD nalejvarnicka Valasske Mezirici 29. 10. 2006 - jiz tuto nedeli!!!!

Eddy007 eddy007 na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 26 15:13:59 CEST 2006

Eddi-ku, bude tradicni NALEJVARNICKA v nedeli pred Brnenskou nalejvarnu pro zacatecniky? Jestli ano, kde? V Zline jako driv? Rady bychom tam privedly letosni pripravku...Jessica

Zdravim vsechny tanecniky!

RD nalejvarnicka, o ktere se zminoval uz Vlado na konferenci v pondeli, se bude konat tuto nedeli 29. 10. ve Valasskem Mezirici bude zamerena na zacatecniky. Ucit se tedy bude od zacatku a prijet muze samozrejme kdokoli. I ti, kteri RD nikdy nevideli :-) Tato akce ma tanecnikum osvezit znalosti zakladu RD a nove cleny klubu pripravit na roundovou nalejvarnu v Brne 10. - 12. 11, aby na ne nebyo novych figur tak moc a mohli si akci trochu vic uzit. Na tuto nalejvarnicku budou navazovat dalsi. Na jejich terminech se domluvime v nedeli.

Akce se kona v Valasskem Mezirici v byvale ZS Fibicha dnes DDM, tzn. ve stejne budove kde se RD nalejvarnicka konala posledne v unoru. Jedina zmena bude,  ze by se melo tancit v telocvicne, ktera je vetsi a idealnejsi misto :-)

Vlozne bude 50,- Kc. Nespinici obuv tanecniku je samozrejmosti. K dispozici bude caj, kava a mineralni vody. V okoli je nekolik restauraci.

Pokud se mi podari vcas zajistit nahravky, tak bude moznost zatancit si i LD a SD, aby se netancilo prad jen do kolecka :-). Bude zde ke koupi i prirucka Round Dance od Monci a Hopa.

Je v planu tyto RD nalejvarnicky delat pravidelne a je v planu zavest i par novinek. Jedna z nich je uz vyse zmineny LD a SD. Dalsi novinka je zacatek nalejvarnicky uz v 9:00. Uvidime jak se to osvedci a v pripade zajmu se akce muze prizpusobit tanecnikum.

Informace, ktere se tykaji programu ziskate na tel: 777192116, nebo na mailu eddy007 na seznam.cz
Informace, ktere se tykaji orientace po ValMezu a mistni organizace ziskate na tel: 737629762, nebo na mailu vladoste na volny.cz

Na vsechny se tesime!

Eddy Sneidr

Popis cesty k DDM Fibichova od Igora z unora:

Tak raději ještě doplním ostatní trasy.

Od vlakového nádraží
vpravo a stále kolem silnice (400 m) přes řeku Bečvu,
pokračování dál téměř rovně kolem kruhové křižovatky (ulice Palackého)
a po třetí ulici vlevo (500m )do kopečka (ul. Příční)asi 200m.
Z křižovatky je vidět objekt bývalé ZŠ Zd. Fibicha a zejména budovu
tělocvičny.
Vstup je z chodníku nad areálem školy.

Od autobusů:
přejít pod modtem silnice (směr západ) na ulici Mostní. Zde doleva přes most
k náměstí, toto přejít uhlopříčně a pokračovat dál k jihu ulici Pospíšilova,
pak zase šikmo (vpravo)přes parkoviště na přechod a dál k jihu po ulici
Králova.
Zas první průsečnou křižovatkou (Kraiczova)po chodníku pro pěší a dál
šikmo přes park na ulici Příční. Za přechdem je chodník do sídliště, od
kterého vpravo stojí bývalá ZŠ Zd. Fibicha, dnes středisko volného času Domeček.
Trasa je o něco málo kratší než od vlaku.

Autem od Ostravy, Olomouce ap.
Směr Vsetín - stále rovně, za mostem přes Bečvu na první kruhové křižovatce
doprava a po 150 m odbočit do sídliště vlevo. Na druhé průsečné křižovatce
vpravo a po 100m (za první křižovatkou by mělo být vidět vlevo areál Domečku.
Doporučujeme zaparkovat na parkovišti v ulici Příční (první parkoviště za
křižovatkou vlevo, nebo na některé ulici poblíž.

Autem od Vsetína
Po vjezdu do VM (tabule) a po pravotočivé zátačce odbočit na první
křižovatce vlevo.
Cesta vede pod sídlištěm, kolem škol a hříště a v první křižovatce odbočuje
vpravo ulice Příční. Za ní jsou už rodinné domky. Po ulici Příční nahoru. Z