[Akce] Convention v Bratislave

Iveta Benova iveta.benova na gmail.com
Neděle Září 23 12:51:26 CEST 2007

Ahojte,

rada by som pridala aj ja par slov na temu Convention v Bratislave.

Doteraz po mnohe roky sme sa my, tanecnici zo Slovenska, zucastnovali
na CSCTA Convention, vychutnavali si prijemne stranky tychto akcii a
bezstarostne sme sa zabavali a tancovali. Dlho sme nenabrali odvahu,
prevziat iniciativu a zorganizovat taku narocnu akciu v Bratislave.
Jirko Scobak nas k tomu svojim nasadenim vyburcoval.

A jemu to nestacilo, prisiel s myslienkou postavit si vyssiu latku,
ozivit squarovy a roundovy zivot, rozprudit spolupracu medzi klubmi zo
Slovenska, z Ciech a tiez po prvykrat prelomit jazykovu barieru a
zacat spolupracovat aj s klubmi, ktore mame vlastne na skok – v
nedalekej Viedni a vo Wiener Neustadte. Spojit sily a urobit akciu,
ktora bude prave tym vynimocna.
Prepojit squarove akcie v regione do jednej a ponuknut tanecne
prazdniny osviezene prechadzkami po najkrajsich miestach Bratislavy,
Viedne a okolia. Oslovit aj tanecnikov, ktorym by sa cestovat do
Bratislavy len na vikend neoplatilo.

Už prve mesiace spoluprace ukazuju, ze mal pravdu - hoci priznavam, ze
sme boli zo zaciatku skepticki. Dostalo sa nam nadsenej podpory od
mnohych z Vas, co nas velmi povzbudilo. Pribudaju pomocnici a
nositelia nasich stuziek. Potvrdzuje to
priatelska odozva spoza rakuskych hranic. Dokazuje to prebudenie
„starych" clenov Karoliny, ktori sa uz videli na squarovom dochodku.
Pravdu povediac, ja som jedna z nich. Ani sme sa nenazdali a uz
spolupracujeme na najvacsej akcii, aku sme kedy na Slovensku
organizovali. Opat mam motivaciu vyjst si na tanecne akcie a pustit sa
konecne do A1. :-)

Som presvedcena o tom, ze cesta je ciel. A uz teraz mi je jasne, ze
nas caka zaujimavy rok. Berte prosim organizovanie Convention na
Slovensku ako DAKUJEME za vsetky Convention, ktore ste doteraz
pripravili. Bude to pre nas po prvykrat a uz teraz sa bojim, aby sme
naplnili Vase ocakavania. Verte vsak, ze sa budeme snazit pripravit
pre Vas to najlepsie, coho budeme schopni.

Tesime sa na stretnutie s Vami

za Karolinu SDC
Iveta Benova, Prezident