[Akce] Americký týden

David Dvořák dada.dvorak na gmail.com
Úterý Květen 10 07:50:54 CEST 2011

Ahoj přátelé

Rád bych vám připoměl, že již 10.7. začíná další ročník tradiční letní školy country tanců,
square dancingu a cloggingu we Westernovém městečku Šiklův mlýn. Ano, mám na mysli
Americký týden s výukou zmiňovaných tenečních stylů, romantikou divokého Západu,
tancem pod širým nebem, výletů, posezení s přáteli a návštěvou Baru u hrobníka :-)
Letos se sejdeme od neděle do neděle 10.-17.7. Square učím já, country já a Jirka Vašák,
clogging vícenásobný mistr ČR Honza Kudláček a line dance Ota Dvořák.

Těšíme se na vás, vezměte i své kamarády, kteří netančí, třeba začnou :-)

Za všechny organizátory

David "Medvěd" Dvořák

Mgr. David Dvořák
Tel: 777 649 000