[Akce] Off topic - heeelp ;-)

eddy007 eddy007 na seznam.cz
Pondělí Červenec 23 10:54:42 CEST 2012

Milí přátelé,

obracím se na vás s jednou prosbou... Oslovili mě organizátoři jedné akce, která se bude konat 9.-11.listopadu 2012 v Praze, zda nevím o nějakém místě - tělocvična, sportovní hala, přednášková aula, apod. s kapacitou cca 600 - 1000 sedících lidí. Jde o celodenní přednášky, takže o povrch prostor se nemusí nikdo bát.

Vím, že podobné prostory se využívají při SD/RD/LD... akcích a jako organizátoři tanečních akcí máme s těmito prostory zkušenosti a hlavně máme (nebo spíš máte) kontakty na tyto místa. Prosím, pokud by jste věděli někdo o něčem (dá se říct čemkoliv, my už si to vyselektujem :-), napište mi prosím mail. Hodně by nám to při organizaci akce pomohlo.

Drobné odměně za dobrý a využitý tip se nebráním ;-)

Omlouvám se všem za tento "spam", kterých se to netýká...

Přeju všem hezký den!

Eddy :-)