[Akce] Prosba ze Šumavy

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 14 21:04:24 CET 2013

Milí taneční přátelé!

Nevím, možná je to tak trochu spam. Ale protože se týká country tanečnice, myslím, že patří i na tuto konferenci. V příloze "johca" najdete letáček, který vytvořili její rodiče, v dalších fotografiích uvidíte Johanku při podzimkách letos v říjnu i při graduaci. Johanka kdysi tancovala A1. Jezdila s námi po Jamoboree i po menších akcích jako třeba WAM Dance v Salzburgu, navštěvovala kluby. Až do dubna 2012, kdy během několika minut, z ničehož nic, ochrnula. Dodnes lékaři neznají pravý důvod. Nicméně Johanka dělá nepatrné pokroky, o berlích udělá i pár kroků. Hlavně po terapii, kterou loni absolvovala 4x, každá stojí okolo 50.000,- Kč. Pojišťovny to pochopitelně nehradí. Průšvih je v tom, že za loňský rok jsou rodiče už bez prostředků a tak se odhodlali ke sbírce víček z PET lahví. Možná jste už o této záležitosti slyšeli - firmy zabývající se recyklací poskytují za víčka finanční pr
 otihodnotu určenou pro léčbu dětí.
Johanka - byť na vozíku - dodnes bravurně tančí a ostatní děti ji skvěle berou. Ale kdyby s námi zase tancovala po svých, to by bylo úžasné.

Pokud byste byli ochotní se do této akce zapojit a Johance pomoci, dejte mi vědět, případně pošlete víčka Johančiným rodičům (viz adresa na přiloženém letáčku) nebo přímo mně.

Předem díky za pochopení a za případné zásilky víček.

Hezký večer Vám přeje

             Míra Procházka, SDC Šumaváček

www.sumavacek.cz <http://www.sumavacek.cz>

PS. Kdyby nekdo potřeboval letáček "johca" v plném rozlišení, dejte mi vědět, rád Vám ho pošlu.