[Akce] European Convention 2014

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Duben 28 10:40:08 CEST 2014

Ahoj,

posilam aktualni informace, treba jeste nekoho zaujmou:

* Pokud byste radi vyuzili slevu (33 EUR na osobu), ale nechcete posilat
penize prevodem a dokazete mi je predat do 9. kvetna (napriklad na
Majovce), poslu je vsechny dohromady. Je samozrejme treba nejprve se
zaregistrovat, abyste znali celkovou castku.

* Je mozne zaplatit pri prijezdu na akci, ale bude to plna sazba (39 EUR).

* Bydlet lze mimo jine ve tridach ve skole, ktera je k dispozici po celou
dobu (uz od ctvrtka), plati se 8 EUR na osobu za cely pobyt.

Mejte se hezky,

 					Tomas "Doug" Machalik