[Akce] Country bál v Úvalech - příležitost pro starou gardu!

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Neděle Leden 18 22:37:03 CET 2015

Ahoj vespolek

Oslovila mě Čoky s nabídkou učit tance na country bále v Úvalech. Taková nabídka se nedá odmítnout!
Napište si do kalendářů 21.2. od 20:00 Sokolovna Úvaly u Prahy. Hrají Holokrci.
Budeme vám zavázáni, pokud tu pozvánu předáte na své kontakty i těm, kteří už jsou mimo square.
Chtěli bychom si zatančit nějaké country a line, ale dát si i takový vzpomínkový „bejzíček“ :-)
Čím jsem starší, tím víc mě podobné akce baví. Tak doufám, že to bude bavit i vás.
O předtančení se postará skupina Klepeto - několikanásobní mistři ČR v cloggingu - pod vedením Honzy Kudláčka.

Budu se na vás těšit

Medvěd