[Akce] Připomenutí - 60 let EAASDC

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Červenec 20 10:13:50 CEST 2015

Ahoj všem,

těm, kdo by chtěli jet o prvním záříjovém víkendu do Německa na akci k 60
letům EAASDC a chtěli by ušetřit část nákladů díky předregistraci,
připomínám, že to je možné do konce července. Pokud chcete této možnosti
využít, je třeba zaregistrovat se na webu akce a poté se se mnou domluvit
na předání výsledné částky, například tento týden v Barmstedtu.
Podrobnější informace naleznete v mém původním e-mailu, který přikládám.

 				Tomáš "Doug" Machalík