[Akce] [Square] Verovice - podekovani

Jitka Poráňová PoranovaJ na seznam.cz
Neděle Březen 1 21:50:41 CET 2015

Já se rovněž připojuji s poděkováním za velice příjemně strávený víkend:
domácí nás velice dobře vykrmovali a koleři úžasně bavili. Děkuji i Helči za
nádherný dort a už se těším na příští rok ve Veřovicích.

--
Jitka Poráňová
tel. 737 131 081

---------- Původní zpráva ----------
Od: David Dvorak <dada.dvorak na icloud.com>
Komu: akce na square.cz akce na square.cz <akce na square.cz>
Datum: 1. 3. 2015 21:43:34
Předmět: Re: [Akce] [Square] Verovice - podekovani

"
Ahoj

I za mě velký dík organizátorům a skvělým tanečníkům!

Příští rok na viděnou

Medvěd

"
1. 3. 2015 v 21:09, Vlada <vlada389 na seznam.cz(mailto:vlada389 na seznam.cz)>:

Rád bych za pořádající klub Hukilau SDC Valašské Meziříčí poděkoval všem
tanečníkům i oběma hostujícím callerům za jejich výrazný příspěvek k
vytvoření dobré nálady a pohody nejen v průběhu tancování, ale i mimo něj.

Po takto prožitém víkendu se již začínáme těšit na přístí ročník.

Děkujeme.

Vlada

"