[Akce] Spring Jamboree 2016, Forchheim

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Středa Listopad 25 09:23:31 CET 2015

Ahoj přátelé dobrého tancování

Mám myslím příjemnou zprávu. Na jaře roku 2016 se koná EAASDC/ECTA Spring Jamboree, které je pro nás na správné straně Německa. Osobně si tipuji, že blíž už nebude :-) Místem konání je Forchheim, což je cca 3,5 hodiny jízdy z Prahy a je to kousek za Norimberkem a pořád po dálnici! Informací není zatím mnoho. Termín je 11.-13.3.2016 a další informace se budou objevovat na webu www.springjamboree2016.de <http://www.springjamboree2016.de/>. Jamboree bývá největší evropskou akcí hned po EU Convention, která ale bude daleko…

Já teda (pokud zdraví dovolí) určitě jedu :-)

Pojedete taky?

Medvěd