[Akce] Podekovani Advanced party Tabor

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Pondělí Duben 11 11:10:03 CEST 2016

Ahoj,
já bych chtěl moc poděkovat všem, kteří na naši akci přijeli. Sice jsem se do taneční haly takřka nedostal, ale spokojenost tanečníků byla dostatečnou kompenzací nemožnosti si zatančit.

Jak psal David, překvapilo nás množství předregistrovaných tanečníků a tak jsme museli původní variantu tancování ve třídě opustit a akci přemístit do tělocvičny. Velké poděkování patří Medvědovi - nejen za callerské výkony, ale i za skvělou propagaci v zahraničí.

Již dnes se těším na červen - podle ohlasů to vypadá opět na tělocvičnu.

          Krásné dny!

                      Míra.
> Od: "David Hrbáč" <david.sdcaller na gmail.com>
> Komu: <akce na square.cz>
> Datum: 11.04.2016 10:42
> Předmět: [Akce] Podekovani Advanced party Tabor

Ahoj všem,

 díky Mírovi Procházkovi a Medvědovi za pěknou Advanced party v Táboře. Ač mírná převaha německy hovořících tanečníků, byla i tak výborná atmosféra. Tančily téměr pravidelně 4 čtvrerylky na A1 i A2, což bylo prý trochu překvapením pro organizátora/y, neboť tolik původně nečekali.

 Míro, díky, že jste to i v tak malém počtu organizátorů zvládli, tak jak jste to zvládli. Medvěd to s námi přežil až do konce, kloubouk dolů před 16 hod. callerování, heroický výkon a myslím, že se všichni bavili.

 Myslím, že 2nd Advanced party 17. -19.6. v Táboře bude také dobrá a všem, kdo třeba váhali, zda jet, můžu jen doporučit  :-) .

 Ahoj, David Hrbáč

 P.S. Hmoto, díky za "vínko tak suché, že se z něj prášilo"  ;-) . Bylo výborné.

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>Bez virů. www.avast.com <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>