[Akce] Pozvánka na závěr taneční sezóny 2015/2016 + procvičování levelů PLUS/ADVANCED

Michal Dingo Janák dingo na dingosoft.cz
Úterý Červen 21 23:02:53 CEST 2016

Vážení přátelé,

dovolte mi, abych Vás pozval na klubový večer - Závěr taneční sezóny
2015/2016 Community Dancers Brno, který se bude konat v sobotu - 2. 7. 2016
od 15 hodin (do cca 22) na tradičním tanečním místě: SVČ Lužánky, pracoviště
Louka, Bzenecká 23, Brno-Vinohrady.

Na programu bude dle přítomných a zájmu Square Dance (B-A2) a Line Dance,
případně je možno zařadit i RD na zajímavé placaté :)

Jelikož jsem byl několikrát dotazován na možnost procvičování levelů PLUS a
A1/A2, tak mohu oznámit, že je možnost o tomto víkendu 1.-3.7.!
V případě, že se nechystáte do Nýrska a máte zájem o procvičování, neváhejte
s přihlášením na http://dingosoft.cz/advanced-louka.php
Procvičování se bude konat v případě dostatečného počtu přihlášených do
29.6.

Těším na viděnou na taneční ploše :)
*Dingo*

S přáním hezkého dne