[Akce] Pohodové party Tábor aneb email jen tak pro jistotu

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Pondělí Září 12 22:24:25 CEST 2016

Milí taneční přátelé!

Tak by se nám akce v Táboře pěkně naplnila, pokud by se všichni, kteří se mi ozvali v posledních deseti dnech, přihlásili do termínu uzávěrky přihlášek. Jenže v té době jsem měl jen několik tanečníků z Německa a Rakouska. Protože již nemám prostředky na to, abych akce dotoval, zrušil jsem ji.

Nicméně se s přihlašujícími se tanečníky v posledních dnech roztrhl pytel. Proto píši do konference, aby ti, kteří ještě na našich webovkách nevyčetli, že je akce odvolaná, do Tábora náhodou v pátek nedorazili.

Přeji hezké dny  těším se na setkání na některé, včas naplněné, akci.

      Míra Procházka

www.sumavacek.cz