[Akce] [Square] Díky za Rainbow Convention!

KONTA Jaroslav jaroslavkonta na yahoo.fr
Středa Květen 31 15:23:11 CEST 2017

Rainbow neni vzdy pro vsechny lidi.Chovani pana Dvoraka  ( Medveda) bylo velmi nezdvorile vuci me.  V sobotu rano brana byla otevrena jsem zajel na parkoviste pred skolou a bral si snidani v bufetu. Pan David mi SERVAL ze me auto ma byt pred branou. Rekl jsem ze ho preparkuji. Cekal jsem na caj.Drive nez jsem si mohl caj osladit me pan Dvorakl SERVAL znovu  ze mi rekl abych dal auto pryc.Byly tam dve auta a dva karavany. Za co se bere??? Za VIP (velmi dulezita osoba) na to nema a bezdomovcum nesaha ani pod kotniky. Proc protoze kdyz neco od tebe,chteji tak pozdravi.
V mich ocich  ho vidim jako rozmazleneho domysleneho egoickeho spraka ,ktery nema vychovani. Ano Otravil mi Rainbow coz mu zajiste udelalo radost,aby si dokazal nadrazenost u sebe. Ja odesel po obede. Rainbow pro mne nemelo cenu i kdyz kdo to videl a slysel mi rikali zustan.
Tak skoncilo me Rainbow na ktery jsem se tesil.
                                                                                                                                                                                                 Konta