[Akce] iPAC

Tomas Machalik doug na square.cz
Neděle Prosinec 16 11:42:16 CET 2018

Ahoj,

pokud jste již pořídili dárky pro všechny, ale pro sebe jste ještě
nepořídili nic, stále ještě si můžete udělat radost předregistrací na iPAC
- jedinečnou taneční akci, která se po čtyřech letech znovu uskuteční ve
dnech 26. až 28. července 2019 v Barmstedtu nedaleko Hamburku v Německu.
Tancuje se vše od Plusu do C4 a každý program má vlastní halu, ve které se
mu můžete věnovat od pátečního odpoledne až do nedělního odpoledne. Na
pódiích se bude střídat mezinárodní sestava callerů - Brian Hotchkies z
Austrálie, Bronc Wise, Vic Ceder a Sandie Bryant z USA, Anne Uebelacker z
Kanady a mnozí další.

Cena za celý víkend bez předregistrace je 45 eur na osobu. Předregistrací
můžete ušetřit 8 eur, pokud se mi přihlásíte do konce roku 2018. Peníze
(37 eur v hotovosti) mi můžete předat na Šachťáku, případně je po někom
poslat.

Večer 24. července proběhne C1 Trail End Dance a večer 25. července Plus
Trail End Dance - tyto večery nejsou součástí víkendového balíčku, za
každý se platí na místě 10 eur na osobu.

Na akci si lze zdarma postavit stan nebo přespávat v jedné z tanečních
hal. Další informace naleznete v přiloženém flyeru. S případnými dotazy a
s přihláškami se obracejte na mě (doug at square.cz, 602 250 534).

Přeji vám všem klidné svátky a úspěšný rok 2019,

 					Tomáš "Doug" Machalík