[Akce] SD léto v Loučovicích

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Neděle Leden 14 21:18:09 CET 2018

Milí taneční přátelé!
Jednadvacátého srpna jste ode mne dostali letáček, kterým Vás zvu k nám na Šumavu na dvě po sobě následující akce. Jednou je výuka Plusu, druhou 4. Summer Square Dance Party. Obě akce s Davidem "Medvědem" Dvořákem. Obě v příjemném prostředí loučovického kulturního domu.

Rád bych Vám konání těchto akcí připomněl - chtěl bych se vyvarovat situace z loňska, kdy mi v červnu, kdy jsem akci na konferenci připomínal, tanečníci mailovali, že na to zapomněli a že teď už je pro ně pozdě.

Jelikož kdo se přihlásí na obě akce získává 300,-Kč slevu a kdo se přihlásí do uzávěrky přihlášek, získává slevu ještě větší, koukněte se na flyer a přijeďte si od 4. do 8. července užít pohodové léto na Lipno (teda přesněji do Loučovic, ale na Lipno je to vlakem 6 minut a nádraží je hned před kulturákem).

Přeji krásný den!

      Míra Procházka

www.sumavacek.cz