[Akce] "Občasník" klubu Join Promenáda karlovy Vary

schimmovah na seznam.cz schimmovah na seznam.cz
Čtvrtek Květen 9 16:01:57 CEST 2019

Milí přátelé, tanečníci.

Každý, kdo uvažuje o návštěvě lázeňského města Karlovy Vary, by to
měl udělat o víkendu 19. až 21. červennce, neboť svůj výlet může zakončit tancem v našem klubu!!!

Dovoluji si vás totiž pozvat na náš další "Občasník"!
Bude se konat v neděli,  21.7.2019 v Sedlecké pivnici.
 Čas: 13.3O až 18hod

Adresa tanečního místa:
   Karlovy Vary - Sedlec
    Merklínská 25

Doprava na místo:
   - autíčkem dle navigace
   - MHD bus číslo 5 od městské tržnice
     (k ní vás na doveze Student Adency z vašich doupat)
      Bus jede  13:25   14:25   15:25   16:25  17:25

Koleři: Michael Kissel - Německo
        Michal "Benitto" Beneš - ČR
Taneční level:  MS, Plus, A1 (dle požadavku tanečníků)

Občerstvení: nutno přivézt vlastní,... a nebo - viz níže
     Jde o pivnici =  běžně není jídlo k mání. Dostanete ke koupi kafe, čaj ,
     limonádu, pivo, víno, tyčky atd.
Kdo by chtěl jíst něco jiného, paní vedoucí nabízí proti závazné objednávce
    - řízek s bramborem za 130 Kč
    - chlebíček za 25 Kč
Prihlášku na jídlo prosím na můj mail. Počet a druh.
Avšak příslušnou sumu na můj účet  277565143/0800
 Nezapomnte uvést jméno objednávajícího!
Objednávky jídla přijímám do 13.7.19
Ps. na tancování přijeďte samozřejmě podle libosti a bez objednání  -:)

Za klub  Join Promenáda Karlovy Vary
         Hana Schimmová - prezident
           schimmovah na seznam.cz
                776152811