[Akce] Square "Občasník"

schimmovah na seznam.cz schimmovah na seznam.cz
Pátek Září 27 20:40:39 CEST 2019

Ahoj všichni tanečníci a tanečnice square!

     Jistě jste si už přečetli na webových stránkách našeho klubu (v
Aktualitách)

a též v Kalendáři a akcí  "U Douga",  že náš klub pořádá tancovaní v
Karlových Varech.

     Prosím vyplňte mi tento "Registrátor", protože potřebuji tentokrát
nutně vědět, kolik lidí

se sjede (kvůli zaplacení sálu).

     Níže pod přihlášením prosím ještě vyplňte level, který chcete tančit a
procvičovat.

Děkuji mockrát.

     Je to můj první pokus o jakousi registraci, tak se omlouvám za
"nekonfort". Dvakrát chci po vás vyplnit jméno a na dvou místech to (tedy
jméno a level) uložit.

https://xoyondo.com/dp/gUNU6EaKYsD7kcd
(https://xoyondo.com/dp/gUNU6EaKYsD7kcd)

--