[Akce] Tří jednodenní akce - prosba o radu

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Září 9 11:39:14 CEST 2020

Ahoj, všechny, následující akce mě lákají, žel se věřenou dopravou nedostanu od nich domů:1) Anglický tanec:
Empírový den 13. 9. 2020

|  |  |

|  |
Empírový den 13. 9. 2020

Jedinečný den plný zážitků. A unique day of unique experiences.

2) Irský tanec:http://mestotynec.cz/kalendar.php?id=33006&p=k®ion_id=0&misto_id=0&kategorie=6&obdobi=365

|  |  |

|  |
Týnec nad Sázavou - detaily akce v kalendáři

All: Pavel Kamir [C na mus]; mailto:ja na camus.cz

Informacní server mesta Týnec nad Sázavou

a do třetice Jablonec :-)
Jedete někdo na něco z těch akci a má pro mně rádu, jak by se to dalo udělat, abych zúčastnila také, budu ráda :-) Jessica