[Akce] Podzimní pozdravení

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Pondělí Září 26 23:29:40 CEST 2022

Milí taneční přátelé!

 Zdravím vás ze sluncem prozářených a podzimem probarvených šumavských hvozdů!

 Chtěl bych připomenout, že se pomalu, ale jistě blíží uzávěrky na letošní, již 31. CSDCTS (oproti letáčku, který jsem posílal před časem se v něm zvýšila cena stravy o 5,- Kč), dále na country taneční akci pro dospělé v Bludově a také vám posílám letáček na akce, které chystáme s Davidem Dvořákem v Loučovicích v příštím školním roce. Další řadu akcí mám rozjednanou, tak se občas koukněte na www.sumavacek.cz, tam najdete aktuální informace.

 Krásné dny vám přeje

        Míra Procházka