[Akce] mainPAC a zvýhodněná registrace

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Leden 2 13:14:27 CET 2023

Ahoj všem,

přeju vám úspěšný rok 2023 ve zdraví a pohodě. Pokud si plánujete letní
dovolenou, mám pro vás tip a věřím, že všichni, komu chybí legendární
iPAC, zajásají :-=)

Od pátku 18. srpna 2023 do neděle 20. srpna bude probíhat mainPAC, který
bude navazovat na tradice již neexistujících akcí iPAC, ovšem bude se
konat v německém Frankfurtu. Na programu je Plus až C4, každý z programů
Plus až C3B má svou halu, kde se tancuje jen příslušný program a mění se
calleři. Mezi nimi jsou například Jürgen Löder, Ken Ritucci, Sandie
Bryant, Thomas Bernhed, Tomas Hedberg či Vic Ceder, takže se můžete těšit
na opravdu kvalitní tancování.

Snažím se zjišťovat možnosti ubytování jinde než v hotelech a penzionech,
ale konkrétní informace zatím bohužel nejsou k dispozici :-=( Předběžně se
předpokládá, že bude možné spát ve vyhrazené spací hale za poplatek 15 EUR
na osobu a noc, a navíc by snad mělo být možné postavit si stany přímo v
areálu, ale to je momentálně bez záruky a bude se to vědět nejdřív v únoru
:-=(

Pro naše tanečníky se mi podařilo dohodnout posunutí termínu finančně
výhodnější registrace na celý víkend (41 EUR místo 49), takže chcete-li se
zaregistrovat a zaplatit méně, máte ještě možnost, pokud mi peníze dáte
hotově nejpozději v Ostravě na Šachťáku. (Pokud je nemáte po kom poslat
nebo pokud z jiného důvodu preferujete platbu na účet, dejte mi vědět,
domluvíme se.)

I letos se před samotnou akcí konají na stejném místě dva taneční večery -
ve středu C1 a ve čtvrtek Plus. Vstup je 10 EUR za osobu a večer, platí se
přímo na místě.

Flyer a další informace najdete na stránkách akce:
http://mainpac.dance/

S případnými dotazy se obracejte přímo na mě (doug na square.cz, +420 602 250
534), budu se snažit odpovědět nebo alespoň zjistit informace jinde.

Mějte se hezky,

 					Tomáš "Doug" Machalík