[Akce] poděkování

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 10:13:30 CET 2023

Milí taneční přátelé!

Jistě mi dáte za pravdu, že poslední takřka tři roky nebyly pro pořádání akcí zrovna jednoduché. A pořádání akcí pro děti je ještě o něco náročnější, než pro dospělé - v obojím se pohybuji přes třicet let a tak mohu porovnávat.

Pořádáme nejstarší dětskou víkendovou akci - CSDCTS, čili Celostátní setkání dětských country tanečních souborů. První ročník proběhl v roce 1991 v Loučovicích. Největší byl ročník desátý v roce 2000, kdy se tančilo v šesti halách současně po celém Českém Krumlově. Tehdy se sjelo 1300 tanečníků z 67 souborů.
Dnešní postcovidová realita je mnohem skromnější. Uspořádání 30. i následného 31. ročníku nebylo vůbec jednoduché. Hygienické zákazy, doporučení - však to znáte.  Když už vše spělo ke zdárnému uspořádání zmíněného 31. ročníku v říjnu 2022, nezasáhla covid, ale devotní přístup jedné paní ředitelky. "Strana a vláda zakázaly topit, tak se topit nebude!!!" Když přišla paní školnice, že dětem (potažmo i mně) přitopí, dostala sprďáka. Takže jsem s ledovým mikrofonem v ruce, tenkou taneční košilkou (protože jsem takovou zimu fakt neočekával) byl osm hodin v tělocvičně, kde bylo 11 stupňů. Dost drsný...  Výsledkem byly tři týdny naprostého vyřazení z jakéhokoli callerského provozu. Ono se v devětatřiceti stupňové horečce dost blbě učí. A tak jsme byli nuceni 31. ročník CSDCTS odložit na právě minulý víkend.

Ale proč o tom píši zrovna sem? Protože mi na podzim přišel email od Honzy Benkoviče. Mnozí ho znáte. A on mi na tuto akci nabídl velkorysý sponzorský dar. Finanční. A když mi přišla částka na účet, byla ještě vyšší, než nabídl původně... Takže Honzo, ještě jednou a takhle veřejně. MOC DĚKUJI!!!

A mám ještě jedno poděkování. Určitě jste si všimli, že na akcích Šumaváčku často figuruje jméno callera Davida Medvěda Dvořáka. A není divu. Poprvé na naší akci calleroval v roce 1992 na 2. ročníku CSDCTS. Od té doby si ho zvu na své (respektive šumaváčkové) akce pravidelně. Vážím si jeho vstřícnosti - ať už si vymyslím sebevětší ptákovinu, je ochoten do toho jít. Ale hlavně si cením jeho vstřícnosti callerovat za hubičku, pokud to finanční situace vyžaduje. A to je v posledních letech téměř vždy. Pronájmy prostor na tancování nejsou zrovna levné a zvlášť v době, kdy venku fičí severák, mráz v okna duje - a plynoměr se točí a točí a točí... Čili Medvěde - DÍKY!!!

Mohl bych děkovat ještě dlouho. Mnohým z vás, kteří jezdíte jen za benzín pořadatelovat na naše akce. Vám, kteří na naše akce jezdíte jako účastníci. Vám, kteří přicházíte se spoustou dobrých nápadů. Vám, kteří si mne najímáte na své akce jako lektora či callera. Vám, kteří mi pomáháte se vším možným. Vám, kteří.... Jenže to bych určitě na někoho zapomněl a to by mě fakt mrzelo. Stejně jako toho opomenutého. A tak DÍKY VÁM VŠEM, kteří mně i Šumaváčku pomáháte či alespoň fandíte našim aktivitám...

Mějte se krásně a ještě dodatečně krásný nový rok!

     Míra Procházka

www.sumavacek.cz