[Akce] 21. narozeniny Zoom B. + víkendovka s procvičováním A1 a A2 část II.

Pavel Vondrák square na vondrakpc.cz
Pondělí Září 23 17:05:30 CEST 2024

Milí taneční přátelé!

nejprve mi dovolte se omluvit za dlouhé čekání na zprávu o konání
víkendovky a klubového večera Zoom B. a zároveň podat vysvětlení tohoto
neobvyklého kroku.

Akci jsem původně nechtěl dělat, protože u nás na klubu by byl problém
postavit z nejrůznějších důvodů čtverylku. V průběhu srpna jsem ovšem
zaznamenal zájem z jiných klubů, především od tanečníků z Ostravska a
okolí. Risknul jsem proto zorganizování akce na poslední chvíli. Vše
vypadalo nadějně, počasí ale do toho, jak se říká, hodilo vidle. O
záplavách jistě všichni víte a také to, že zrovna ostravský region byl
hodně postižen. Zprávy v médiích hovořily o dost nepěkné situaci a mě
napadlo, že lidé možná, byli-li postiženi, nebudou mít na Square Dancing
náladu. Je to pochopitelné, jsou v životě věci důležitější než Square.
Počkal jsem proto několik dní a pak se snažil získat aktuální informace.
Bohužel se mé obavy potvrdily, několika tanečníkům skutečně povodně
nepěkně uškodily. Paradoxně i v místě konání akce, v Bílovicích nad
Svitavou, voda podemlela svah a sesula se příjezdová cesta do obce. A to
na svahu, kde povodeň v žádném případě nehrozila.

Nicméně z posledních zpráv plyne, že zájemci přijedou i když bohužel ne
úplně všichni. Akce tedy proběhne tak, jak byla původně naplánována, a
pokud se někdo rozhodne v důsledku své situace dojet na poslední chvíli,
setká se samozřejmě s pochopením.

Prosím tedy všechny, kdo plánují přijet a vědí to, aby se zapsali do
této tabulky
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SyRAIa2PKDvi2G789djw9y4z0p8JsrlvukWjBkNbKrk/edit?usp=sharing>,
usnadní to přehled, s kolika tanečníky v tomto zmatku můžu počítat. Cena
je stanovena na 400Kč včetně přespání na místě. Pokud by chtěl někdo
poslat peníze převodem, což preferuji, může použít účet u Air Bank s
číslem *1388403109 / 3030 .*

Ještě jednou se omlouvám za komplikace. Možná jsem nezvolil optimální
postup, ale v té chvíli mi připadal vhodný.

Těší se na Vás

Pavel "Bedřich" Vondrák a tanečníci Zoom B.
*
*

======================================================================================================================================================

Zveme vás srdečně na *klubový večer* u příležitosti 21. narozenin SD
klubu  Zoom B. Brno, který se bude konat v Bílovicích nad Svitavou, což
je kousek od Brna, v sobotu 28.9.2024 od 16:00.

Klubový večer bude spojený s víkendovou akcí zaměřenou na *procvičováním
levelů* *A1 a A2*. Předpokládá se znalost celých levelů A1 nebo A2 s
tím, že pokud nějaká figura vypadla, je možné ji zopakovat, vysvětlit a
doučit. Nebude se však jednat primárně o výuku. Akce je tedy vhodná pro
ty, kdo si chtějí své znalosti A1 nebo A2 prohloubit a zdokonalit.

V průběhu klubového večera spojeného s oslavou narozenin si budete moci
zatančit vše od Basicu až po C, samozřejmě, bude-li o příslušné levely
zájem a bude-li dostatek tanečníků. Procvičování A1 a A2 začne tedy v
pátek 27.9. v 19 hodin, pokračovat bude v sobotu, večer budeme zhruba od
16:00 oslavovat klubové narozeniny, v neděli pak bude opět A1 a A2 do
cca 12 hodin. Callerovat pro vás bude a výuku povede klubový caller
Pavel "Bedřich" Vondrák.

Další organizační informace ke klubovému večeru i k procvičování budou
následovat a budou k dispozici včetně přihlašovací tabulky na stránkách
klubu http://www.zoomb.cz/  v týdnu od 16.9. 2024.

Těší se na Vás tanečníci Zoom B. Brno

PS: Když vinice a počasí dovolí, možná bude i burčák 😉

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.