[Akce] Mainstream ve Vyšším Brodě - změny

dada.dvorak na icloud.com dada.dvorak na icloud.com
Úterý Září 24 08:39:02 CEST 2024

Dobrý den

Připomínám, že tento víkend proběhne v tělocvičně ZŠ víkend s Mainstreamem. Akce se koná od pátku do neděle, ale s drobnou změnou programu. Bohužel díky tomu, že mám doma syna po operaci a je těžké zajistit hlídání a fungování rodiny, já budu callerovat pouze v sobotu. Páteční program v kombinaci s country tanci zajistím Míra Procházka.

Stále máte možnost se přidat a udělat si příjemný víkend ve Vyšším Brodě a okolí.

Díky za pochopení
Medvěd