Problemy s bird-em 1.0.4 a 1.0.5

Jan Marek jmarek at jcu.cz
Wed Apr 3 09:46:39 CEST 2002

Dobry den,

pokousim se rozbehat bird-a 1.0.4 nebo 1.0.5 na jadre 2.4.17 s
usagi patchem. Birda jsem kompiloval s --enable-ipv6 a bez OSPF.
Pokud ho spustim a sleduju tcpdump-em provoz na siti, tak bird
neposila zadne pakety a v logu hlasi toto:

bird: Netlink: File exists

Kdyz jsem se na nej dival strace-m, tak se zda, ze po pokusu o
odeslani paketu dostane chybu "-1 EAGAIN"... Ma s timto nekdo
zkusenosti?

BTW: bird 1.0.5 se mi vubec nechtel prelozit, protoze neznal
FILE, stderr apod, tak jsem do conf/confbase.Y dal jako posledni
include <stdio.h>, pak se mi uz prelozil...

Zdravi
Honza Marek
P.S. Jsem tu novy, tak nevim, zda se tu nema psat anglicky...
--
Ing. Jan Marek
University of South Bohemia