[Callers] Jak byste se zachovali?

Tomas Machalik doug na square.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:01:07 CET 2004

>     Stalo se mi, ze jsem se byl podivat na jeden klub, kde prave
> probihala vyuka. Ucici caller rekl nazev figury a pak neco, co asi mela
> byt definice. Jenze nebyla. Byla to velice zjednodusena variace, navic
> zdaleka ne obecne platna.
>     Zajimalo by me, jak byste reagovali: zda byste porusili pravidlo
> "vyrikame si to potom" a zastavili ho driv nez si to tanecnici
> zapamatuji spatne nebo zda byste ho nechali dokoncit tip a upozornili ho
> az pak. Pripadne zda byste volili jinou cestu.
>
>     Diky za vsechny nazory.
>
>       Heart

Ahoj,

souhlasim s Vladou i Pavoukem: zachoval bych se podle pravidla "pravdu ma
ten caller, ktery prave mluvi do mikrofonu" a rozpory bych s dotycnym
resil po tipu, nejlepe mezi ctyrma ocima. Byl jsem v takove situaci
nekolikrat: nekdy rozumne povidani o tom, co je dobre a co spatne, pomuze
(zejmena v pripade nezkusenych calleru, kteri mnohdy pouze nevedi, co a
jak - "napachane skody" pak obvykle lze bez vetsich problemu odstranit),
nekdy bohuzel ne (a nekdy ani nema cenu o neco se pokouset) - a to neplati
jen pro debaty o vyuce, ale pro zpetnou vazbu obecne. Spousta calleru je
bohuzel presvedcena, ze "ja to delam dobre a dokonce nejlip ze vsech" a
odmitaji akceptovat jakoukoli, i dobre minenou kritiku, ale to uz je namet
na jinou diskusi...

				Tomas "Doug" Machalik