[Callers] CSCTA seminar na Chiselu

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 9 09:50:36 CET 2004

A timto vtipnym vykrikem jsi Milo chte rict co? Asi mi to dneska malo mysli,
ale nejsem si jisty ze jsem pochopil. Jde To o to, ze ja neprekousnu pouziti
inspirace z vyssich levelu na tech nizsich? A proc ne? Ti kdo na mne tancuji
ti mozna potvrdi, ze Advanced figury calleruji i na Basicu (o formacich do
kterych tanecniky dostavam nemluve). Pravda, poznaji to jen ti tanecnici,
kteri tancuji i vyssi levely, neb tak cinim vzy zasadne a pouze terminologii
callerovaneho levelu. Takze bud mluvis o necem (ci spis o nekom) o cem moc
nevis, nebo mas na mysli neco jineho.

Ale co jineho? Ze bys snad mel obavu, ze David Tesar na to nema a bude se
snazit na Mainstreamu pouzivat Challenge koncepty a ocekavat od tanecniku
znalost techto konceptu? Ze bys mu tak malo veril? Ale to snad take ne!

Tak copak jsi to myslel?

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz