[Callers] [Fwd - Benitto] Re: Chciplost a neco k Plusu

Tomas Machalik doug na square.cz
Pátek Listopad 12 12:01:38 CET 2004

------- Forwared message --------
Date: Fri, 12 Nov 2004 11:46:38 +0100
From: michal.benes na skoda.cz
To: callers-bounces na square.cz
Subject: Odpoved: [Callers] Chciplost a neco k Plusu (Was: ... nejsou
    roztomili?)

Ahojky,
tak  tady je ta zajimava odpoved :-)

K Dougovi a novym definicim - nejak jsem asi nepostrehl, kde se co
zmenilo. Kazdopadne jak Acey Deucey, tak i Peel Off pouzivam porad stejne.
U coordinate jsem se bohuzel jeste nedostal k tomu, abych si ji aplikoval
i na jinou formaci, nez jsou Columns (Slamak to nastinoval vloni v
Jablonci, a nebylo to spatne :-) )

Ke Courtesy turn - souhlasim s Dougem. Cokoliv proc ne, ale musi se vedet,
ze je to navic.
Klidne to pouziju courtesy turn na Mainstreamu i treba BBGG, ale 1) pouze
jako oziveni ci vtipek, 2) pocitam s tim, ze s touto kombinaci bude mit
nekdo problemy.
Jen takova mala kverulantska poznamka k Milovi - kdyz to ucis tanecniky uz
na Basicu, jak jim na A1 vysvetlis Half breed thru, kdyz jsou pro ne
vsechny pary normalni? :-))

Preji pekny den
Michal "Benitto" Benes