[Callers] [Fwd - David] Re: Acey Deucey

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Listopad 15 13:48:36 CET 2004

> Jsem si tim jisty. Tedy tim, ze nevim, jak se na to lide budou tvarit.
>
> V podstate souhlasim se vsim, co jsi napsal. Pokud nebudu vubec uvazovat o
> extended application, tak odpoved na puvodni Dougovu otazku je jednoducha:
> s novou definici se nic nezmenilo.

Vis Davide... mohl bys mi prosim objasnit jak ty chapes pojem "extedned
aplication"? Mam obavu, ze se nase predstava o jeho vyznamu zasadne
rozchazi. A nebojim se jit jeste dal a rict, ze tve chapani tohot pojmu je
zasadne odlisne od chapani vetsiny zkusenejsich calleru.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz