[Callers] Acey Deucy

Milan Vancura milan na ucw.cz
Úterý Listopad 16 12:00:53 CET 2004

> Z Trade by pozice, z Double Pass thru pozice
> a z Completed Double Pass thru a z Columnu,
> kterezto provedeni zde jiz bylo odsouzeno jako
> nevhodne. Jmeno callera si nepamatuji, ale
> napady mel skvele. Myslim si, ze to pouzil i z Eight
> chain thru formace, ale tim uz si jisty nejsem.

Coz o to, nelegalni je samozrejme vsechno z toho. Mne
zajimalo, co by slo jeste pouzit aspon jako srandicku
(gimmick) a co uz je moc.

Kdyz na zacatku Ends koukaji dovnitr, tak je to podle me
nepouzitelne, protoze cele Acey Deucey z toho proste
neudelam - asi se lisime v tom, ze ja bezpecne vim, ze to
Circulate NEMA byt Concentric :-)

Oproti tomu kdyz Ends koukaji na zacatku ven, tak to muze
byt moc pekne, protoze na to bude misto, a vzniknou pekne
hvezdicky. Nejhezci pohyb by podle me byl, kdyby uprostred
byly minivlny a na koncich pary koukajici ven:

   ^ ^              v v                    <
   v ^              v ^                   v v
   v ^              v ^                    >
   v v              ^ ^                    <
                                          ^ ^
   pred         Acey Deucey once           >

                                      ...and half

Milan