[Callers] Acey Deucy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 16 12:04:10 CET 2004

> No, to je prave otazka, jestli by to lidi vymysleli.

Ja si porad nejak nemuzu pomoct, ale myslim si, ze tady je hlavni kamen
rozdilnosti nazoru. Ja si tak nejak myslim, ze jako caller nemohu z ust
vypustit neco o cem JA nevim jak to ma skoncit (i kdyz to treba "vim" jinak
nez jiny calleri, ale umim to zduvodnit) a chti od tanecniku zklusit jestli
na to ONI prijdou a ukazou mi to.

Caller by mel delat objevitelskou praci drive nez vyleze na podium a tam uz
by mel jen predkladat tanecnikum sve objevy - a nechat je taky neco objevit.
A pokud nahodou tanecnici neobjevi co objevit meli (=rozpadnou se) caller je
v takovem pripade schopen jim ukazat kudy, kam a PROC meli jit.

No nic, tohle sice nesouvisi s Acey Deucy, ale jde o obecny pristup, nemene
dulezity.

Acey Deucy z Tidal Wave - Vzpominam si, ze kdysi velmi davno, kdyz jsem
prvnich par lidi v tehle republice ucil A1 nasprtany z papiru, tak jsem je
to ucil i takhle. Takze dokazu pochopit ze to nekoho napadne. Ale od tech
dob jsem nazor zmenil a povazuji to za povel znacne diskutabilni a
nestastny - neni tam prilis jasne kdo s kym ma delat Trade a neni tam prilis
jasne zda vubec lze provadet Circulate.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz