[Callers] Acey Deucy

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 16 12:28:34 CET 2004

> Load the boat se z tidal wave pouziva casto.
> Nikdo nediskutuje o tom, kdo dela Pass thru,
> face out, partner trade a roll, nikdo se ani
> nepta co dela ten zbytek. Nikdo se nepta, kdo
> jsou koncovi, nikdo se nepta, kdo jsou stredovi.
> Totez u nekterych pozic pri Tally ho. Vsem je to
> jasne.
>
> Proc by to tedy melo byt nejasne u Acey Deucey
> a u ostatnich figur ano?
> A nebo opacne - proc by to melo byt jasne u jmenovanych
> figur, kdyz je to nejasne u Acey deucey?

Protoze ty figury ktere jmenujes maji uplne jine definice, chteji od
tanecniku jiny pohyb. Me pochyby nejsou o tom kdo jsou ends ci centers (ale
i tam by se dala vest debata), ale o tom, jak maji ti ends (a mohou-li
vubec) delat Circulate. Neni pochyb o tom, ze ceters maji delat Trade. Ale
neprijde mi prilis jednoznacne, kteri centers se kterymi delaji Trade. Pokud
najakou figuru lze z jedne formace provest dvema (ci vice) zpusoby, dojit k
ruznym vysledkum a pritom oboji je podle definice obhajitelne, je to spatne.
A bud je to brutalni chyba v definici, nebo jsem tu definici nekde porusil.
A to je dle meho nazoru take spatne.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz