[Callers] dotaz

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Listopad 22 14:02:00 CET 2004

Andris Vladimír wrote:

> Nyni bych prisel s dotazem na Pair Off v navaznosti na debatu vedenou
> mimo tuto konferenci. Podivate-li se na definici, zajimal by mne vas
> nazor na mozne pouziti teto figury z formace double pass thru.

1) Centers Pair Off - nejjednodussi, proste udelaji 1/4 out a chytnou se
    do paru

2) Ends Pair Off - 1/4 out a dobehnou si do paru, zustanou ends a
    centers zustanou na miste

                           ^ ^
                           v v

3) All Pair Off - podle definice, kterou jsem se kdysi ucil, by meli
    centers udelat svou cast a postoupit dopredu, aby mohli svou cast
    udelat i ends (Cross Concentric Pair Off). Podle stavajici definice
    bych vahal a asi udelal 1) + 2) (Concentric Pair Off) a pocital
    s tim, ze na 50 % jsem spatne.

    Problemem je, ze pouziti 2) vychazi z C1 konceptu (Concentric),
ktery A1 tanecnici pravdepodobne neznaji. Takze bych jim to asi musel
dost dobre popsat...

      Heart