[Callers] Figura Circulate

David Tesar davidt na ucw.cz
Pondělí Duben 25 12:51:22 CEST 2005

> Mel bych zde jeden dotaz.
> Z pozice ktera vznikne po kombinaci
>
> H SqrThr4.
> StpTOW
> Ends Fold
>
> byla callerovana figura Circulate (na levelu MS).
> Rad bych se zeptal zda-li toto pouziti bylo legalni nebo ne. Faktem je ze
> cela ctverlyka se v dany okamzik rozpadla a nasledne seskladala normalni
> column (teda aslespon to bylo callerem predpokladano :-O ) Po tipu jsem se
> sel zeptat jak to bylo mysleno a bylo mi receno ze po teto te circualci
> [...]

Ahoj. Na odpoved jsem si dal delsi cas, abych si ji poradne promyslel.

Ja si myslim, ze na Plusu by mela vzniknout zetka, protoze tanecnici jsou
nauceni, ze ti, co fold nedelaji, stoji jak pribiti.

Jestlize se v singincallech bezne pouziva kombinace Spin the Top, Ends
Fold, Peel the Top, Right and Left Thru atd. a se zetkem se tam pocita,
nevidim jediny duvod, proc by ta sama figura ze stejne formace nemela
dopadnout stejne, pokud je puvodni vlna otocena o 90 stupnu.

Ohledne circulate - na Plusu proste nejde. Obecne circulovat ano, ale to
by se muselo rict, jaky koncept se ma pouzit, a tato moznost na Plusu
neni.

David