[Callers] Figura Circulate

Malý Miloslav 12414 MalyM na dpp.cz
Úterý Duben 26 07:20:53 CEST 2005

> tanecnici jsou

> circulovat ano, ale to
> moznost na Plusu
>

> Presne tak. V novych definicich MS je u Fold vyslovne
> uvedeno, ze na MS se
> predpoklada, ze tanecnici maji tendenci ty offsetove formace
> sami rusit a
> caller jim k tomu ma pomoct nejakou figurou, kde se chvili
> nebudou drzet, aby
> se "dorovnali". Na vyssich levelech naopak tanecnici Z
> zachovaji. Je to jedna z
> ukazek, ze ta sama kombinace vede na ruznmych levelech na
> jiny vysledek. Nekomu
> [...]

A vysledek je ten, ze tanecnici vyssich programu maji
problem zatancovat Mainstream, protoze na Mainstramu plati
nesmyslne pravidlo odporujici jakekoliv logice.

Jsem zvedav, kdy nas callerlab zacne presvedcovat, ze leva ruka
nemusi byt vzdy leva.

Miloslav Maly

PS: Prave presne dodrzovani formaci je docela velkym problemem
pro tanecniky pri prechodu na vyssi tanecni programy.