[Callers] Figura Circulate

Malý Miloslav 12414 MalyM na dpp.cz
Úterý Duben 26 08:40:59 CEST 2005

> A za druhe je potreba umirnit retoriku, Milo. To, ze existuje
> jeden maly
> problem, neznamena hned, ze to odporuje jakekoliv logice.
> Spousta lidi na MS
> vubec nikdy neuvidi ani Acko, natoz Cecko, pro ne je SD necim
> uplne jinym,

Asi bys mel pravdu, kdyby to byl jen jeden maly problem, co jich
ale za ty roky bylo. Jeden se odstrani, udela se novy. Clarkovi
opravdu nezavidim. Osobne me prekvapuje, ze circulate z teto pozice
nebylo na MS proste odmitnuto.
Pravdou je, ze spousta lidi opravdu A nebo C nikdy neuvidi.
Opacne to ale neplati, coz dela problem o kterem jsem se zminil.
Kolik tanecniku na vyssich programech tyto zmeny sleduje? Zvlaste
kdyz jich je v prubehu let celkem dost.

> Zakladni mylka tedy spociva v tom, ze SD je jen jeden, jakasi
> cesticka, na
> ktere jsi bud bliz nebo dal podle levelu. Ale ono to tak
> uplne neni.
>
> Milan

Pravdepodobne jsem zpatecnik, ale myslim si, ze tak by to melo
byt, aby se jednotlive tanecni urovne od sebe neseparovali.
Kazdy dalsi program by mel predchozi pravidla rozsirovat,
zpresnovat, ne je uplne menit. Ve chvili, kdy tohle nebude,
pak budou mit tanecnici vyssich programu na tech nizsich
cas od casu docela problem. Opravdu si nemyslim, ze je to dobre.
Jsem presvedce o tom, ze je normalni, aby tanecnici nizsich programu
neznali pravidla vyssich, ale nezda se mi dobre, aby tanecnici
vyssich programu meli problemy s pravidly z nizsich. To podle me
opravdu odporuje logice.

Miloslav Maly