[Callers] Trade by

Michal Dingo Janák dingo na square.cz
Úterý Duben 26 16:54:35 CEST 2005

Ahojte!

co se tyce figury Trade By, tak i ja ji rad pouzivam z Inv-Lines. "Domaci"
si uz zvyklize to pouzivam a nedela jim to problemy. Ale na Konvenci jsem
to pouzil a dal jsem trochu vic casu n a zorientovani a nebyl problem :-)
K pouziti z L-fOut / L-fIn, se nazorove stotozuji s Jirkou na nazoru
pouzit part of end/ctrs. Ja osobne bych asi vubec nevedel ktera bije nebo
bych se zachoval dle toho kam se cumim a pokud out, tak bych provedl
nejspise trade E-E / C-C a pokud in, tak pass thru.

Jak jsem zminil Inv-Lines, tak opet rad pouzivam Partner Trade - jsem si
vedom toho, ze ve vlne neni partner, teda aslepon dle toho co jsme se do
cetl v definich a nezmenilo se to. Na Konvenci jsem na toto pouziti byl
upozornen, ze tomu tak je. Teoreticky bych pouzil any-hand trade, ale
obavam se ze by tanecnici meli vetsi probelmy s touto napovedou nez
partner (uz dle toho ze maji problemy s napovedou R-hand / L-hand trade).
Velmi uvitam opet radu jak toto pouzivat, diky :-)

Diky za vyjadreni se k circulacim.

Preji hezky zbytek dne!

Dingo Diego
dingo na square.cz