[Callers] Pouziti figury Lead Right

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Prosinec 19 15:01:05 CET 2005

> A je to chyba, pokud to neni nikde popsano? To pravidlo
> na nizsich programech neexistuje. Osobne bych to pravidlo
> o neprechazeni stredu aplikoval az tehdy, kdy je opravdu zapotrebi.
> Tedy od C1 vyse. Do te doby si myslim, ze je mnohem lepsi
> chtit po tanecnicich aby proste provedli svoji cast pohybu
> a pravidlem o neprechazeni stredu bych se zatim nezabyval.
> Ono to pravidlo o neprechazeni stredu na nizsich programech
> nema vyrazne opodstatneni.
>
> Miloslav Maly

Je to samozrejme veci nazoru a pristupu. Mne jakozto callera bez ambici
prekrocit level Advanced (a i ten delam v posledni dobe spise zridka) by to
mohlo byt jedno. Ale ja tanecniky z duse nerad ucim neco co "jednou nebude
pravda". Na tomto miste bych si vyprosil predhozeni definice Recycle, ktera
s postupujicimi levely pekne morfuje... nekde to tak holt je. Ale obecne se
snazim ucit lidi tak, aby jim ziskane znalosti po pripadnem prechodu vyse
stacilo doplnit, ne zmenit.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz