[Callers] Pouziti figury Lead Right

Beran Jan jan.beran na siemens.com
Pondělí Prosinec 19 16:41:33 CET 2005

 Ahoj,

 bedlivě tady sleduji toto téma a mohu-li svou skromnou laickou trošku do mlýna

> Ahoj,
>
> mel bych na vas predvanocni otazku: jak se divate na figuru
> Lead Right?
> Setkal jsem se se dvema pohledy:
>
> * Figura je urcena pro jeden par (toto pojeti vychazi z
> platne definice), ktery je tudiz nezavisly na ostatnich tanecnicich.
>
> * Vychozi formaci jsou pary proti sobe, koncovou formaci jsou
> pary zady k sobe.
>
> Nedavno jsem se totiz ucastnil diskuse ohledne koncoveho
> postaveni po figure In-Facing Couples Lead Right z formace
> [...]

Napadá mne tady otázka: jaký je pro mne, jakožto pro In-Facing tanečníka, pro provedení figury rozdíl v tom, jestli někomu koukám na záda nebo do tváře?
 Mám totiž dojem, že tento povel provedou dvě řady tak, že skončí v Trade By a nikoliv v Left Hand 3/4 Line. Proč by to tedy v Dougově případě měli oslovení provádět jinak?

> Koncova formace podle prvniho vykladu (s prihlednutim k
> pravidlu, ze pokud to neni nutne, neprechazeji tanecnici pres
> stred ctverylky):
>
> ^^
>    <
>    <
>    >
>    >
>     vv

 Nepochopil jsem, co myslíš tím středem čtverylky jehož přechodu se tu tanečníci snaží vyvarovat. Myslíš tím středem bod nebo nějakou přímku?

> Koncova formace podle druheho vykladu (pary delaji svou cast
> figury a musi skoncit na stejnych mistech, jako kdyby
> zbyvajici dva pary byly otoceny dovnitr a figuru provadeli vsichni):
>
> ^^
>   ><
>   ><
>    vv

 Tohle jsem vlastně říkal nahoře. Ano, já bych to takhle zatancoval.

> Jak to vidite vy?
>
> Mejte se,
>
>  					Tomas "Doug" Machalik

					Alnagon