[Callers] Pouziti figury Lead Right

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Úterý Prosinec 20 07:37:53 CET 2005

Malý Miloslav 906322 napsal(a):
> Takze abych se vratil k tomu, proc jsem do te
> diskuze vstoupil a pak se v tom tak zamotal.
>
> Ma tedy vubec smysl na nizsich programech
> tlacit tanecnikum do hlavy, ze jakykoliv box
> je opravdu ctverec, kdyz nasledne dlouhou
> dobu tento postreh nebudou mit moznost
> overovat si v praxi, naopak praxe jim bude
> ukazovat neco uplne jineho?
>
> A od kdy je vlastne nutne toto znat?

   Od okamziku, kdy chce caller prejit k T-bone ci podobnym kouzlum. Ono
takove (z normal lines) "centers Lead Right, ends Pass Thru, all Split
Circulate (nebo Ends Run)" se bez vedomi o tom, ze jsme na ctvercove
siti zatancovat proste neda...

   Ale zajimave je i to, co udelaji tanecnici v teto situaci:

 v < > v
 ^ < > ^

   (tj. napr po Trade By & Roll nebo po tom Centers Lead Right a
upozorneni na vyrovnani v matici). Pokud koncovi dostanou pokun Pass
Thru, nemaji problem udrzet T-bone, pri pouziti Dosado vytvori polovina
z nich butterfly (a druha skonci v T-bonech). Pri Ends Fwd & Back ten
butterfly effect bude mnohem vyraznejsi :-) A po All Face In dostaneme
ctverylku... Pritom ve vsech pripadech by porad mel zustat ten T-bone...

   Proste T-bone je ponekud nestabilni a ma tendence se rozhybat. Je to
v podani tanecniku takova mobilni formace. Nedalo by se ziskat na to
sponzoring? :-)))