[Callers] Pouziti figury Lead Right

Beran Jan jan.beran na siemens.com
Úterý Prosinec 20 13:16:30 CET 2005

> Ve vetsine pripadu toto provedeni patrne povede (melo by
> vest) k tomu ze puvodni trailera (oba pary) skoci jako facing couples.
>
> ALE! Jakmile bude vzdalenost mezi vychozimi prallel two-faced
> lines moc velka, mohou aktivovani trailers zustat ve sve
> polovine (a tentokrat myslim tu polovinu kde je CELA jejich
> two-faced line) ctverlyky, provest tam pozadovane Lead
> Right... a vysledkem pak mame offset. Ten se na 99% neudrzi a
> ani bych nedoporucoval se o jeho udrzeni snazit (mluvim ted o B, Ms,
> Pl...) a tanecnici chtnou left two-faced line.
>
> Martin "Pavouk" Podlaha
> [...]

 Ahoj,

 tohle mne inspirovalo k "drobnému" odbočení

 existuje nějaký způsob, jak určit, jak jsou řady od sebe daleko? Tedy kolik andělů se vejde na špičku jehly, či spíše kolik lidí se vecpe mezi ty dvě řady.

 Konkrétní příklad - začínáme ze Static square a máme tyto jednoduché sekvence:

 1) Heads Pass Thru, Separate Around One Dancer

 2) Heads Pass The Ocean, Extend, Outfacers Run

 3) Sides Square Thru, Everybody Star Thru

 Jsou v těchto případech řady pro callera stejně nebo různě daleko od sebe?
 Jak v jednotlivých případech končí následné Centers Pass The Ocean? Je to nějak závislé na levelu, na kterém se to tancuje?

				díky
						Alnagon