[Callers] Pouziti figury Lead Right

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Prosinec 21 18:32:56 CET 2005

> odpovidajici figure
>
> podobne nejasne jak jsem jiz drive psal je na MS definovana figura TAG
> "startovní pozice sudy pocet tanecniku" ale ne kazdemu zvlaste s ohledem
> k definicim vyse (A1 ) se libi pouziti tag the line treba z columnu
>
> --
> Jiri Fischer allias Pyrotechnik

Za sebe Ti mohu slibit, ze pokud pouziju Tag the line
z columnu, urcite jeste pred to dam kouzelne sluvko
Vertical. A dale Ti mohu slibit, ze az uvidis co tanecnici
provedou, orosi se Ti celo, zrychli dech, prestanes mit chut
do zivota i do tancovani, nebudes verit vlastnim ocim,
nebudes chapat a budes me aspon hodinu aktivne nenavidet :-)))

Miloslav Maly