[Callers] Hvezdy?

Andris Vladimír Vladimir.Andris na stvglass.cz
Pátek Listopad 11 08:40:24 CET 2005

Ahoj Milo, zde je nazor

Tebou popisovane pouziti hvezd obcas pouzivam a i v navaznosti na ne zcela jasnou definici ucim tanecniky, ze z boxu muzou po star ( full around ) koncit ve vychozi pozici. Dokonce i tebou popisovanou kombinaci jsem jiz pouzil, lec nyni vzhledem k docela vyraznemu pretaceni volim spise jinou navazujici figuru. Nemyslim si vsak,ze by tato kombinace byla neproveditelna, jde jen o to, ze tanecnici jsou vetsinou uceni na zaklade zvykoveho prava vyuzivaneho hlavne v singingcallech, tedy z pozice 8chain thru RH Star nasleduje vzdy LH Star. To vsak neni chybou tanecniku ale calleru. Bezne pouziti v Nemecku potvrdit nemohu, ale pouziti na Valassku ano. V jake formaci konci hvezdy podle mne vypliva nejvice z navazujici figury.

Vlada