[Callers] Sight calling

Martina Machalikova martina.machalikova na seznam.cz
Pátek Září 16 12:49:03 CEST 2005

Ahoj,

to je zajimava teorie, ale podle meho nazoru neni uplne pravdiva.

Myslim si, ze kazdy caller (at uz ma jakoukoliv metodu na rizeni ctverylky),
ktery se nepripravuje, casem sklouzne do stereotypu.

Na druhou stranu, pokud nekdo calleruje sight calling a pravidelne se na
tancovani pripravuje a nad callerovanim premysli (tj. nejede rutinne), tak
nevidim duvod, aby se tanecnici nudili. Coz opet plati i pro ostatni zpusoby
rizeni ctverylky...

Hezky den,

Martina